Bijna klaar voor vertrek!

29 juli 2013 - Amstenrade, Nederland

Het is nog 42 dagen voordat Nina en ik vertrekken met 52 backpackers vanaf Schiphol.

Alle spullen zijn al gekocht en ik kan nu al niet wachten om te vertrekken.

Jaja, de kriebels beginnen nu langzaam te komen, maar zodra ik in het vliegtuig zit is dat allemaal voorbij. Dan heb ik het afscheid achter de rug en kan mijn avontuur beginnen.

Ik probeer in Australië en Nieuw-Zeeland zo vaak mogelijk reisverhalen op de website te zetten, maar ik weet niet of ik daar vaak tijd voor ga hebben. De toegang tot internet blijft ook een raadsel, dat merken jullie vanzelf wel.

1. Mia en Jo:
    6 augustus 2013
    Een succesvolle reis gewenst!
  2. John en Yvonne:
    6 augustus 2013
    meid, wij wensen je een superfijne reis, geniet ervan!
  3. John didden:
    6 augustus 2013
    Deze kans krijgt niet iedereen. Maak volledig gebruik van alle mogelijkheden. Je doet het maar eens in je leven en GENIET van ALLES!
  4. Mieke G:
    spannend he!
    je gaat het super leuk hebben, wordt een geweldig avontuur :)
    liefs
  5. Mabelle:
    6 augustus 2013
    Wij wensen jou alvast een hele fijne, mooie en speciale tijd in Australie en Nieuw Zeeland met Nina en alle andere avonturiers die je zal gaan ontmoeten.
    Geniet zo veel je kan van deze unieke kans!
    We will follow you
  6. Leny:
    7 augustus 2013
    Hoi Danique,
    Heel veel success en geniet ervan!
    Leuk om je reis te volgen!
    groetjes,
    Leny
  7. Marij Prickartz:
    19 augustus 2013
    Hallo Danique, wens je eerst nog een fijne vakantie met je moeder. En kan niet wachten op je 1ste verhalen uit Australie
    Veel liefs Marij
  8. Je Oompje:
    28 augustus 2013
    Heb je ons niet nodig, om de weg te vinden, of een koffertje te dragen???? Heel veel plezier dames, en maak er een onvergetelijke reis van. Dikke kus aan jullie beiden.
  9. Piet en Jeanne Caldeberg:
    29 augustus 2013
    Hoi Danique.
    Leuk dat je die reis gaat maken, je bent jong en geniet dus maar van het leven. Een hele fijne reis, het zal een heel avontuur voor jullie worden. We zullen jullie op deze reis volgen.
    groetjes
  10. Mabelle:
    8 september 2013
    Hoi Danique,

omdat je met Sinterklaas niet thuis bent, hier alvast een rijmgedichtje:
    Vakantie vieren en reizen maken, behoort bij jou tot favoriete zaken.
    Je in een andere cultuur verdiepen en een mooi land verkennen,
    dat is voor jou ook puur verwennen.
    Je vindt het een uitdaging en geniet met volle teugen.
    Ja, daar kun jij je al maandanlang op verheugen.
    Je kunt nu eindelijk deze prachtige ervaring gaan beleven en daar om zeggen wij nog even:
    Zorg goed voor jezelf en geniet van iedere dag:
    beleef, ontdek en lach.

Wij gaan jou volgen via jouw reisverslagen, over al die interessante vakantiedagen.
    See you
  11. Mieke:
    8 september 2013
    Hoi Danique
    Langs deze weg wil ik je samen met je vriendin een hele hele fijne reis toe wensen. Je zult de laatste dag nog wel heel veel afscheid moeten nemen en daarom doe ik het zo. Geniet van alles wat je mee gaat maken, ik ga je volgen via jouw reisverslagen en ook reageren. Pas heel goed op je zelf en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Je mag van mij best daar een liefje ontmoeten, maar dan moet hij wel later mee naar hier komen. Niet voorgoed daar blijven hoor want de Bosmannetjes hebben graag dat je weer terug hier komt. Het wordt trouwens ook voor jou veel te duur als je elk jaar dan naar Nederland moet komen voor de familie dag, maar je vriendje is in de familie meer dan welkom. Pas goed op je zelf en ik hoop dat daar in Australie ook de lampen gaan flikkeren. Dan weet ik dat er eentje is die op je past. Een hele dikke kus van ons.
    gr die van Mofert.
  12. Mia en Jo:
    9 september 2013
    Hoi Danique,

Nog even de wedding anniversary van pap en mam meepikken en dan kan het grote avontuur beginnen! We wensen je een forse brok levenservaring, heel veel fijne ontmoetingen en een onvergetelijk evenement voor je hele leven. Onder het belangrijkste motto: geniet!!!!
    Tot ziens!

Mia en Jo
  13. Suus:
    9 september 2013
    Fijne reis, Danique! Geniet ervan!